Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Og vi gratulerer igjen store deler av den norske befolkning med å ikke ha vinterdekk på bilen når snøen kommer. Og ikke minst med sjakktrekket å kjøre rundt på sommerdekk i nysnøen. Måtte bilene deres bli stående i grøfta til hestehoven spirer, og bilen atter kan kjøres.
Flæskpølsa Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, innholdsrikt på veiene i dag tidlig=) Jeg takker min biltur til Tr.heim i helgen for at piggene mine festet seg i dag=)
Anne-B. Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg leste om en bilkirkegård i Sverige, i bladet Motor (alt annet av dolitteratur var gjennomgått opptil flere ganger). Der stod det avbildet gamle bobler og diverse andre biler som var overgrodde av mose og snart overvokst av trær. Det var faktisk ganske pent.
prekæs Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Øi. For første gang i mitt over 40 årige liv gikk jeg til innkjøp av sykkelhjelm for to dager siden. Og se hva som skjer. I dag ble jeg påkjørt av en bil mens jeg syklet på sykkelstien og sitter her og venter på å få vondt noen steder. Slo vensresiden, men tror det muligens gikk bra selv om armen verker. Så vinterdekk? Man blir bare mer uforsiktig....... Jeg bare fleipet vedr. vinterdekk, for å understreke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå