Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har: Julebrus (lerum) Sjokoladekjeks Pledd Sex og singelliv i dvd-spilleren 2 stk sovende barn En mann som er på jobb Et ryddig hus God natt damer, jeg logger av og skal kooooose meg! Hihi:p
*Rutletutt* Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, ikke i det hele tatt, he he;o) Koooooos deg:o))))
wirre;o) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde det slik i går. Superdeilig! Kos deg.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har: -en laptop -en sykehus-seng -lunket vann -venflon i armen -2 nyrer som svikter meg Så JA!!!! Er misunnelig........
cherry coke Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Misunnelig på: -julebrusen!'et ryddig hus Sjokoladekjeks gomler jeg på, gullet sover og har ikke mann=) Kos deg masse!!=)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Uffffff... hva som har skjedd? =( Masse god bedring!! Men hey, du har jo faktisk laptop, om ikke annet. (liten trøst) God bedring!
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 nyresvikt.... og nå har cellegiften brutt ned immunforsvaret mitt så mye at jeg ligger på isolat for å ikke få infeksjoner. hadde aldri klart meg uten laptopen min..... natta....
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen, det er det beste jeg klarer å komme med. Så utrolig kjipt du må ha det=( Kan du ha besøk av sønnen din? Vet du hvor lenge du blir liggende? Jeg har ikke ord, jeg aner ikke hva jeg skal si, men der satte du virkelig perspektiv på min lille kosekveld og nå setter jeg enda større pris på den. Håper det går fint med deg. Natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå