Matja Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Etter mye om og men sendte jeg etter en privat dna test, og B var enig i dette, me testen hans var tom da han sendte den tilbake!! Så da måtte laboratoriet sende en ny test til ham som han måtte ta med vitne, enten politi, advokat eller lege. Han valgte lege, og var hos dem på forrige torsdag. Nå bare venter jeg... Jeg har spurt ham hva han vil når han får resultatet, men han vet enda ikke. Jeg angrer egentlig veldig på at jeg ikke skrev far ukjent, men samtidig tror jeg at han ville reagert på det også. Jeg vet ikke hva som skjer når dna-testen til myndighetene kommer, og de på en måte får vite at han er far. Må han skrive under da, eller hva? Må han betale bidrag? Jeg vet ikke... Det er så forbanna irriterende å vente enda! Det har gått over 1,5 år nå! Norway in a nutshell altså! Hvis han vil være far, skal han få lov. Hvis ikke skal han også få lov, men jeg vet ikke helt hvordan ting skal gjøres heller... Hvis det viser seg at testen er negativ, så gjør jeg ingenting. Da har hun ingen far, enkelt og greit. Så får jeg ta det når den tid kommer. Akkurat nå har jeg ikke overskudd til så mye mer når det gjelder denne saken lenger! Er helt utslitt!!! Alt er helt stille hos deg, skjønner jeg? Syns du det er greit, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå