Gå til innhold

oi 5000 i matutgifter pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På luksusfellen hadde de ett budsjett på 5000 kr i matutgifter er ikke det lite da?

vet ikke helt hva vi bruker men mener at det er mer enn 5000 hvertfall og da handler ikke jeg alt mulig annet groms normal kost

hva bruker dere sånn ca da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker vel 7-8tusen,men sløser dessverre masse:(

Skrevet

Vi er 2 voksne, 1 barn og en katt. Vi bruker 4000-4500 kr i mnd på mat og andre artikler. Jeg planlegger uken og handler inn for en uke, da ligger jeg på 800-1000 kr i uken.

Vi spiser sunt og variert. Ikke noe problem i det hele tatt :=)

Skrevet

Det skal visst være mulig det... Jeg har prøvd denne mnd, skrapa fryseren og allikevel kommet meg greit over 5000 kr. Men vi kjøper jo barnemat på glass og mme, så det blir en del ekstra utgifter der. Men alt av råvarer er meg fortsatt ufattelig at man kan klare å få til på 5000 kr.

Skrevet

Vi er 2 voksne og 1 barn og to hunder og vi bruker 5000 kr på mat i måneden.

Skrevet

Jo, jeg syns også det var lite. Vi er fire i familien (to barn på 4 år og 15 mnd) og vi bruker ca 7000,- i mnd, og da klarer ikke jeg kutte ned mer i allefall....handler en gang i uken, er veldig prisbevisst ol ( er dagligvarer da - er av og til litt diverse annet enn matvarer inni der, som ull-undertøy, klær til ungene ol - handler på OBS)

Skrevet

Mer enn det ja. Går nok 2000 i uka. Mer hvis det er noe spesiellt som barnebursdag eller noe. Syklubb, besøk eller hva det måtte være.

Stor del av lønna går til mat.

Skrevet

ok så i programmet så kalkulerte de med 5000 kr på mat,men da er ikke vaskeartikler shampoo osv inkl?bare ren mat eller?

Skrevet

Vi har vel et sted mellom 5-6000 i mnd i matutgifter. Vi er 2 voksne og 1 barn. Merker at vinteren er dyrere, prisen på frukt og grønt går opp. Det spiser vi mye av.

Skrevet

Hmmm...vet ikke...regnet liksom med det var "dagligvarer", men kan godt være det bare er mat - i såfall klarer vi fint å holde fem tusen. Jeg regner det vi bruker på dagligvarer, jeg - da inkl bleier, shampo/balsam, dusjsåper, tannbørster, telys, servietter osv osv - alt vi kjøper på obs...av og til en dvd og bøker også - så da er det jo ikke rart vi ikke klarer oss med fem;o)

Skrevet

Vi kan klare det uten større problem, men en må ha tunga rett i munnen om en vil spise sunt og godt samtidig.

Skrevet

Vi handler 1 gang i uken på Rema 1000. Ligger på ca. 7-800 pr uke, så vi ligger under 4000 pr. mnd. Det er alt av mat, bleier, shampoo osv.

Er 2 voksne og ett barn + en katt.

Skrevet

Vi er 2 voksne, 1 på 1,5 år og ei på 7 uker som drikker mme og en katt..

Vi bruker ca.5000 - 6000 i mnd. Vi spiser sunt og variert syns ikke det er lite penger til mat og alle husholdningsartikler å sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...