balsam Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 var å kjøpte inn godteri til posene... og tenkte at dette blir jo fint, men når jeg nå har fordelt det oppi posene, så ser det så liiiite ut... hvor mye pleier dere å ha oppi? kjedelig hvis jeg har sånn kjempe lite oppi liksom...=S har ca 6 små tyggiskuler 2 litt små slikkepinner 2 sjokoladepenger 1 liten sjokoladefotball 1 liten gummicolaflaske 1 sånnher gummitutt 1 pakke med sånn her maoma?! og en sånnher blåsedings=)
winneboo Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Syns det hørtes nok ut jeg. Jeg hadde mye mindre oppi da vesla hadde bursdag men tror ingen ble misfornøyd. Ungene ble jo trøkt i en gjeng med søtsaker i bursdagen så de trenger ikke så mye godteri etter bursdagen.
balsam Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 det er sant, men vi skal ha det på lekeland, og da skal vi ikke ha snop osv fremme hele selskapet, det blir pizza, is, og kake... men til gjengjeld er det masse annet å gjøre enn å spise...=)
Gjest annepannepålandet Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Helt personlig så synes jeg faktisk ikke noe om slike godteposer... For det første blir jo ungene helt hypre av det, og for det andre er det jo ikke spesielt sunt. Jeg har aldri gitt slikt i barneselskapene her, med tanke på at ikke alle foreldre er så begeistret for at deres barn får slikt dyttet i seg... Men sånn tenker jeg da....
Joikaboll@ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal ha 4 års bursdag på fredag og har også laget godteposer no`ala dine. Posene er godt forseglet og gis ikke ut før bursdagens slutt, så da får det være opp til foreldrene om barna deres skal få alt eller fordele over helga eller kaste det når dem kommer hjem. På bordet blir det frukt og bamsepotetgull som godis, i tillegg til mat (pølser og grønn mos)
Gjest snuppeduppaogpluggen Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Det var lurt å forsegle pakken og gi når barna går!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg lagde ikke til godteposer. Synes det er helt tullete. De spiser jo kaker og snop i to timer! Jeg kjøpte heller såpebobler til dem. DET var stas det!! Ingen av ungene spurte etter godtepose )
Eucerin Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 såpebobler? så god ide` personlig synes jeg godteposer er noe tull.. ordentlig tull.. de spiser kaker og brus/saft i bursdag, det holder i massevis.. ser ingen grunn til at de skal ha med se godteri hjem fra bursdagen. Kan vel heller ha en godteskål stående der da. Men at de blir mere hypre har de vel forsket såpass mye på nå å funnet ut av at er stemningen og ikke sukkeret de blir hypre av. Men jeg synes iallefall godeposer er tull.. De trenger ikke mere en kake, boller, muffins osv de blir servert der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå