Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har fått vite at jeg har en cyste på ene eggstokken og at de må fjerne den + at jeg har bakovervendt livmor... hvordan var det for dere sånn psykisk etter lap? ble det vanskelig å bli gravid? vil gjerne ha alle detaljer. takk for svar
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Har bare en igjen etter en exu (graviditet utenfor livmor) Ingen plager eller problemer, normal syklus, gravid igjen etter 1 år uten problem. Det pleier nok å være greitt med en eggstokk, den som er igjen tar over jobben som hormonprodusent og "eggslipper" for den du mister.
Mamma2OO5 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har fjerna eggleder pga exu (ikke vanlig å fjerne stokken da) så det blir jo ikke helt det samme. Men du har jo eggløsning annenhver mnd sånn ca på hver stokk og det er slik at den resterende stokken tar over oppgaven til den som er borte. Tror det skal gå bra jeg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå