Gå til innhold

noen her med bare en eggstokk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått vite at jeg har en cyste på ene eggstokken og at de må fjerne den + at jeg har bakovervendt livmor...

 

hvordan var det for dere sånn psykisk etter lap?

ble det vanskelig å bli gravid?

vil gjerne ha alle detaljer.

 

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare en igjen etter en exu (graviditet utenfor livmor) Ingen plager eller problemer, normal syklus, gravid igjen etter 1 år uten problem. Det pleier nok å være greitt med en eggstokk, den som er igjen tar over jobben som hormonprodusent og "eggslipper" for den du mister.

Skrevet

Jeg har fjerna eggleder pga exu (ikke vanlig å fjerne stokken da) så det blir jo ikke helt det samme. Men du har jo eggløsning annenhver mnd sånn ca på hver stokk og det er slik at den resterende stokken tar over oppgaven til den som er borte. Tror det skal gå bra jeg:)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...