Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg prøver å være flink til å gå tur hver kveld. Men i det siste har dette begynt å bli et skikkelig problem. Datteren min får hysterisk anfall når jeg skal gå. Hun gråter hysterisk, skriker og klamrer seg fast til meg. Det er ekte frykt, hun spiller ikke. Men jeg kan ikke forstå hva det kommer av. Hun sier at hun er redd for at jeg ikke skal komme tilbake. Men det har aldri skjedd at jeg har gått og ikke kommet tilbake.Og jeg har holdt på med turgåingen min kanskje et år...det har bare eskalert.. forslag?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Kan du ta henne med på en av kveldsturene for å gjøre henne tryggere, vise hvor du går osv.? Viktig at hun har trygghet for at du kommer hjem. Pleier hun å sovne før du er hjemme før tur?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har gjort det. Hun får være med på tur når det er helg, og jeg forteller henne hvor jeg går. Stort sett sover hun når jeg kommer hjem, men av og til får hun være oppe til jeg kommer hjem. Ingenting har hjulpet
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Huff, så trasig. Da vet jeg dessverre ikke bedre råd, har ikke vært borti noe lignende selv. Lykke til da:-) Håper noen kan hjelpe deg bedre enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå