Gå til innhold

Interiørmagasiner man kan abonnere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et fint blad som jeg kan abonnere på i julegave til min mor?

og går det ann å bestille det nå slik at det starter etter jul, så overraskelsen ikke blir ødelagt at det dumper ned i postkassen hennes neste måned liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? Står vel mellom rom 1-2-3 og vakre hjem. hmmmm.

Skrevet

Nå husker jeg ikke hva alle disse interørmagasiner heter... Men de fleste blader/magasiner blir utgitt av Hjemmet Mortensen www.hm-media.no/

Nå kom jeg på noen....

Bo Bedre

Elle Interør

Interørmagasinet

Jeg bestillte M-abo til sambo i bursdagsgave for noen år siden, og da skrev jeg opp fra hvilken mnd jeg ønsket at abo skulle tre i kraft.

Fin gave forresten :-)

Min mor får et fint handlenett og en pose med god luksuskaffe

Skrevet

handlenett er en lur gave! :D

det ble bo bedre. kunne abonnere i et halvt år så da valgte jeg det. :D håper hun blir fornøyd. hun har helt interiørdilla.. hehe.

Skrevet

nej nej..ikke bo bedre men rom 1-2-3.

bestilte fra bladkiosen eller noe sånt, og de hadde alle samlet på ett sted og jeg kunne sette startdato. :D

Skrevet

Hadde de noen svenske blader der? Mormor er svensk, så et svensk ukeblad/matblad abo hadde vært midt i blinken!

Skrevet

hm. det vet jeg ikke. blablabla.no eller com tror jeg siden het. :D

forøvrig har jeg nå ordna litt av julegaven til fant også.. du gav meg en god ide. hehe.

Skrevet

det spørs vel litt hva slags interiør mamman din liker å lese om da :)

jeg elsker Vakre hjem og Lev landlig bladene!! Jeg liker den landlige stilen osv veldig godt og lev landlig bladet har veldig mye andre tips som reise og mat o.l. :)

skulle vel være mulig å ringe et nr å forklare at du vil ha abonnementet til å begynne etter jul. er jo mange blader som har det med å gi abo i julegave :)

Skrevet

frk nilsen..

hehe ja.

Skrevet

Blir jo gave til begge det, antar at du leser M

Fantastisk bra tegneserie =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...