(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har et fint blad som jeg kan abonnere på i julegave til min mor? og går det ann å bestille det nå slik at det starter etter jul, så overraskelsen ikke blir ødelagt at det dumper ned i postkassen hennes neste måned liksom?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2008 ingen? Står vel mellom rom 1-2-3 og vakre hjem. hmmmm.
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Nå husker jeg ikke hva alle disse interørmagasiner heter... Men de fleste blader/magasiner blir utgitt av Hjemmet Mortensen www.hm-media.no/ Nå kom jeg på noen.... Bo Bedre Elle Interør Interørmagasinet Jeg bestillte M-abo til sambo i bursdagsgave for noen år siden, og da skrev jeg opp fra hvilken mnd jeg ønsket at abo skulle tre i kraft. Fin gave forresten :-) Min mor får et fint handlenett og en pose med god luksuskaffe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 handlenett er en lur gave! det ble bo bedre. kunne abonnere i et halvt år så da valgte jeg det. håper hun blir fornøyd. hun har helt interiørdilla.. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 nej nej..ikke bo bedre men rom 1-2-3. bestilte fra bladkiosen eller noe sånt, og de hadde alle samlet på ett sted og jeg kunne sette startdato.
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde de noen svenske blader der? Mormor er svensk, så et svensk ukeblad/matblad abo hadde vært midt i blinken!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 hm. det vet jeg ikke. blablabla.no eller com tror jeg siden het. forøvrig har jeg nå ordna litt av julegaven til fant også.. du gav meg en god ide. hehe.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 det spørs vel litt hva slags interiør mamman din liker å lese om da jeg elsker Vakre hjem og Lev landlig bladene!! Jeg liker den landlige stilen osv veldig godt og lev landlig bladet har veldig mye andre tips som reise og mat o.l. skulle vel være mulig å ringe et nr å forklare at du vil ha abonnementet til å begynne etter jul. er jo mange blader som har det med å gi abo i julegave
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2008 frk nilsen.. hehe ja.
Mari 74 Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 jeg abonnerer på "Maison" og "Bonytt", og begge er kjempefine blader, kommer bare helt an på hvilken smak man har. Bonytt er nok litt mer tradisjonell i stilen, og Maison Litt mer "trendy", men begge er veldig inspirerende og fine. http://www.maison.no/ http://www.klikk.no/bonytt
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Blir jo gave til begge det, antar at du leser M Fantastisk bra tegneserie =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå