ny på vei? Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 hvor lenge varte din mensen etter fødselen? jeg har fått mensen for andre gang etter fødselen nå (7 mnd siden fødselen). første gangen var det bare bittelitt og egentlig bare noen få dager. denne gangen har det vært mer normalt som det var tidligere MEN så sluttet den etter en hel uke, og holdt opp i den dag eller noe sånn og så begynte jeg å blø igjen! hva er dette for noe? eggstokkene som har gått berserk med befruktningsklare egg eller hva? hatt mensen kjempelenge nå.. begynner å lure litt, men hørt at mensen etter fødselen er rar en stund før den tar seg opp å blir normal igjen.?? takk takk om du gidder å svare/ gi meg dine erfaringer=) hei og hopp uten stopp=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå