HegeAE Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Rett før helga så kom vatn i føtene mine for fullt. Det var ikkje noko forskjell på føtene. Men, i dag er det nesten ikkje vatn i venstre for, men høgre fot er ganske så hoven. Det andre rare er at ein faktisk ikkje får antibiotikakur viss ein mest sannsynleg har urinveisinfeksjon. Hadde L4+ i dag på urinprøven. Fekk beskjed om å drikke appelsinjuice. Men, så har eg jo høyrt at uvi kan jo sette i gang fødselen. Ikkje at det gjer meg noko sidan eg 38+4 i dag. Men, springer på do i eitt sett om dagene og natta.
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Det at du har ulik størrelse på bena syns jeg du bør ta opp med legen. Det er ikke normalt at man hovner opp kun i ett ben, jeg fikk leggene målt en gang når jeg klagde på vann i kroppen fordi han var opptatt av at det var likt i begge bena Det andre er at +L4 ikke nødvendigvis betyr uvi de dyrker garantert urinen og er du usikker så ring å hør hva resultatet er. Do flying er normalt i svangerskapet, Jeg har hatt +3l nesten hver kontroll og noenganger +4 men aldri UVI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå