blond Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Da barna mine var mindre ble jeg kjempeengasjert når jeg hørte om folk som ble gravide og fulgte veldig med, men ettersom barna mine er "store" har engasjementet blitt mindre og mindre. Det har vel sammenheng med at jeg vet jeg ikke skal ha flere barn og dermed identifiserer meg mindre med dem og situasjonen deres.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fødte for bare fire mnd siden og grøsser når jeg ser gravide damer hehe. Men engasjerer meg når venner blir gravide da :-) Skal kanskje ha en til om maaaange år hehe.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har som deg blitt engasjert når folk rundt meg er gravide..Og slik god misunte de når jeg så andre var gravide men ikke meg selv, for det er så koselig å gå gravid. Men nå er det jo ikke så lenge siden jeg fødte så når jeg ser gravide nå, så er jeg så glad det ikke er meg.. Og føler meg veldig ferdig med å gå gravid nå, og det er en herlig følelse, så blir nok ikke mer enn tre barn her i huset.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Har misunnet andre graviditeter og babyer inntil et år siden, da bestemte vi oss for at lillemor var siste for vår del. Nå synes jeg det er gøy med graviditeter, men blir ikke så kjempe engasjert.
Kulå Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Syns det er veldig koselig og gøy med andre gravide, spesielt med venninner, men kjenner meg veldig mettet av å gå gravid selv. Har tre barn nå og det får være nok : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå