Hjelp! En baby? Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har fått plutselig og veldig vondt i det ene beinet (det høyre). Smerten sitter i hoften, inne i selve beinet... Veldig ubehagelig å belaste beinet, gå, legge vekt på beinet osv. Å kle på seg var en liten lidelse. Noen som vet hva det kan være? Er i uke 36 i dag, og har begynt å bli tung . Har hatt vondt under den samme foten i en ukes tid.
2SønnerSmå Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Det høres ut som bekkenløsning for meg,jeg kjenner meg igjen ihvertfall. Klarer ikke å legge vekt på benet når jeg skal kle på meg,og kan risikere at det "svikter" under meg,og da er det VONDT!!
Hjelp! En baby? Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Trodde liksom bekkenløsning skulle sitte mer i korsryggen, mens dette bare er i benet.. hm, snodig og vondt!
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Høres ut for meg at du klemmer på isjias nerven din, Det har skjedd med meg,og det er fryktelig vondt.. Men kan selvfølgelig være så mangt! Men det er hva jeg tipper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå