Gå til innhold

Ukene flyr avgårde - flere??


Mamma til gullet og en i magen

Anbefalte innlegg

Kan ikke helt skjønne hvor ukene blir av...

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg oppdaget at jeg var gravid, og nå sitter jeg her i uke 10 + noen dager. Er jo helt sprøtt!

Kan til og med merke at magen har begynt å komme...når er jo jeg gravid med nr 2 og hadde vel ikke helt flat mage før jeg ble gravid heller da....

 

Men likevel...synes å huske at ukene i 1 trimester gikk sååååå saaaaaaakte under forrige svangerskap...

 

Noen fler som har det som meg??

 

Ha en fortsatt fin kveld.:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det går kjempetregt... :-) Men det er sikkert fordi jeg er utålmodig etter å få det ut i offentligheten at jeg er gravid. Jeg bor på et lite sted, og det er nok at du går forbi legekontoret - så spør folk deg på direkten om du er gravid. I dag måtte jeg med en ekstra urinprøve, og da smøg jeg meg nærmest rundt hushjørnene på legekontoret... :-)

 

Men, jeg tipper tiden begynner å fly når vi nærmer oss desember, advent og jul. Da forsvinner jo halvannen måned i juleforberedelser og feiring. Det blir bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at tiden går utrolig sakte! Har sikkert noe med at det er første barnet da..

I tillegg venter jeg veldig på å komme over de første 12 ukene, slik at jeg kan slappe litt mer av. Siden jeg aldri har vært gravid før føler jeg meg liksom ikke trygg på at alt kommer til å gå bra.

Gleder meg også veldig til å komme så langt at jeg kan se barnet på ultralyd. Har mye graviditetssymptomer, men jeg klarer liksom ikke helt å tro på det før jeg kan se det selv. Hjelper kanskje noe når magen begynner å vokse da..

 

Gleder meg til jul slik som deg dina. Gleder meg til å få andre ting å tenke på, så går sikkert tiden fortere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...