nattergal78 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er i uke 19 og har fått mye leggkramper denne uken og har i de to siste ukene hatt kynnere. Og de har vært ganske vonde også faktisk. Husket ikke fra tidligere sv.skap at dette begynte så tidlig. Har der noen erfaringer og dele? (kjøpte forresten støtte strømper i dag. det hjelper veldig!!)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har slitt litt med vonde kynnere. Det er jo vanlige at kynner blir verre for hvert svangerskap, men jeg har hatt slik at jeg må stoppe opp og puste og de går ikke over før jeg sitter å hviler i nesten en time. De kaller det prematur kynnere! Jeg har måtte gått ned å jobbe 40 % pga bekken og kynnere, og fordi jeg har hatt et litt problematisk svangerskap! Legg krampene, har så smått begynt å komme her også!, kjenner de ligger på lur, men har ikke brytt ut helt enda! Men kan gjerne være litt lemster i leggen på morgenen! Har hørt at å legge bena litt høyt skal hjelpe, men hos meg hjelper det med å spise en banan! Er 27+1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå