Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har sett hver episode tror jeg, og liker det godt.
blond Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Har nesten ikke sett det, men tenker at Aleksandra må komme langt rett og slett pga utseende, hun er så nydelig og yndig som det går an.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Sett på det litt nå og litt da, aldri en hel spisode.. Men idag ser jeg på.. Aner ikke hvem jeg har som "favoritt", for ikke sett dem så mye..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Har heller ingen favoritter. Syntes alle er veldig flinke. Hun Malin som sang nå, I will always love you, sangen. Fikk jo frysninger helt inni margen av henne.. Men både Sofie og Alexandra er også veldig flinke:) Av gutta så håper jeg han kai thomas vinner..
piano♫ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Hvem er de to som får færrest stemmer, og hvem går ut? Får ikke sett, for oldemor ser nyheter...
Raych Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, må få med meg det:) Hadde håpet at Alexandra hadde gått videre, men i dag var hun faktisk den dårligste av jentene.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Alexandra og Nicholine fikk ferrest stemmer. Dommerne sendte Alexandra hjem.. Så når har de tre gjenstående synget hver sin sang til, så nå skal det stemmes. Jeg stemmer ikke da, gidder ikke bruke penger på det..hihi:) Har ikke noen sånn veldig favoritt heller.. Men liker kanskje best Sofie? Hun har det uskyldige over seg som kanskje Sandy trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå