Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Umiddelbart håper jeg Obama - men har nok ikke satt meg nok inn i det til å komme med bastante meninger.
cherry coke Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror også McCain. Men håper på Obama. McCain er en ustabil gammel mann. Men det blir skummelt også om Obama hadde vunnet valget. Blir iallefall uhyre spennende!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Sist satsa jeg hardt på Kerry, men det ble Bush, og jeg har innsett at jeg og amerikanere slett ikke tenker likt. Så jeg håper på Obama og regner da med det blir McCain... Amerikanere er skumle;) Hehe...
Anne-B. Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg leste et sted at det er samme tendenser som under forrige valg, og at det kan bli enda en fuskevalg. Det som er så utrolig merkelig, er at alt det dumme McCain gjør, tydeligvis er med å styrke samholdet mellom og støtte til republikanere, i stedet for at folk vurderer kritisk. Amerikansk valgkamp er et interessant fenomen.
Sivalur Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Litt overrasket at dere tror det blir McCain. Ut fra hva som stod i avisene idag, så ligger det jo absolutt an til å bli Obama? Men poenget med Kerry og Bush (var det ikke Al Gore og Bush da? eller var det enda en periode tidligere?) kjøper jeg - fatter ikke at Bush kunne bli valgt!! Amerikanerne er uforutsigbare hvertfall. Krysser fingre for Obama!!
Brava Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hele tiden trodd det skulle bli McCain, men etter finanskrisen og Obama i medvind ser det da vitterlig ut som Obama skal vinne. Så nå tror (og håper) jeg på Obama!
Tøysetipp Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Kan ikke noe annet enn å håpe på Obama.
ana baroma Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg får da virkelig håpe at Obama vinner. Mc Cain er i mine øyne for gammel og ustabil... Og tenk om han dør! å få en president som ikke kan essensielle ting engang. Da kan det bli spennende, da....
~sjiraff~ Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Meningsmålingene sier vel at det erObama som kommer til å vinne? Krysser fingrene for det hvertfall )
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #12 Skrevet 30. oktober 2008 Var vel det samme i i hvertfall et av valgene som Bush vant. Meningsmålingene sa hele tiden at den demokratiske kandidaten lå best an. Hele valgsystemet er jo til fordel for republikanerne. De statene som har få innbyggere får likevel mye å si (utnevnt mange valgmenn, eller hva det nå er) i forhold til folketallet. På landsbygda er det flest republikanere. Da hjelper det ikke så mye at storbyene har demokratisk flertall.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 om mc cain vinner skal jeg synge inn en snutt og legge ut på youtube: gjør ovnene klare skru krana på fult vi skal bombes tilbake tilbake til steinalderen gjøre deg klar for flammene... Fy fader jeg driter nesten på meg av skrekk med tanken på Palin som visepresident og et stakkars hjerteslag unna presidentstolen!! Go OBAMA!!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 McCain er jo også en gammel mann, med ikke helt topp helse. Det er visst 22% sannsynlighet for at han vil dø av den typen hudkreft han har i løpet av presidentperioden. Dermed 22% sjanse for at Sarah Palin vil fungere som president...
cherry coke Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2008 Uff..Jeg tror det er Mrs Palin som skremmer meg mest. Hun fremstår som en havgal leder for en ekstrem konservativ og kristen sekt...Får frysninger av hele dama.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #16 Skrevet 30. oktober 2008 Helt enig! En annen ting er at hun ser ut til å ha svært lite peiling på f.eks utenrikspolitikk. Store huller i elementær kunnskap.
Alba44 Skrevet 30. oktober 2008 #17 Skrevet 30. oktober 2008 Orkker knapt å tenke på annet enn at Obama blir valgt. HÅPER DET!!!
flashdancepants Skrevet 30. oktober 2008 #18 Skrevet 30. oktober 2008 Det kommer til å bli en thriller! Håper jo veldig på Obama, men disse Rep'erne har det med å jukse noe usedvanlig. Obama har jo flest av de statene som genererer flest stemmer, og 49% på siste meningsmåling, så krøsser fingerene. Men en ting er sikkert: Detta blir fryktelig spennende.
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. oktober 2008 #19 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skjelver i buksa bare jeg tenker på tirsdagen... Eller natt til onsdag, er vel mer riktig. Blir ihvertfall lite søvn på meg! Håper selvfølgelig på Obama, men er redd vi får en reprise av forrige valg (er ikke folket som bestemmer, men pengefolka).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå