Gå til innhold

4 november braker det løst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva tror dere resultatet blir?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umiddelbart håper jeg Obama - men har nok ikke satt meg nok inn i det til å komme med bastante meninger.

Skrevet

Jeg tror også McCain. Men håper på Obama. McCain er en ustabil gammel mann. Men det blir skummelt også om Obama hadde vunnet valget. Blir iallefall uhyre spennende!

Skrevet

Sist satsa jeg hardt på Kerry, men det ble Bush, og jeg har innsett at jeg og amerikanere slett ikke tenker likt.

Så jeg håper på Obama og regner da med det blir McCain...

Amerikanere er skumle;) Hehe...

Skrevet

Jeg leste et sted at det er samme tendenser som under forrige valg, og at det kan bli enda en fuskevalg. Det som er så utrolig merkelig, er at alt det dumme McCain gjør, tydeligvis er med å styrke samholdet mellom og støtte til republikanere, i stedet for at folk vurderer kritisk.

Amerikansk valgkamp er et interessant fenomen.

Skrevet

Litt overrasket at dere tror det blir McCain. Ut fra hva som stod i avisene idag, så ligger det jo absolutt an til å bli Obama? Men poenget med Kerry og Bush (var det ikke Al Gore og Bush da? eller var det enda en periode tidligere?) kjøper jeg - fatter ikke at Bush kunne bli valgt!! Amerikanerne er uforutsigbare hvertfall. Krysser fingre for Obama!!

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd det skulle bli McCain, men etter finanskrisen og Obama i medvind ser det da vitterlig ut som Obama skal vinne. Så nå tror (og håper) jeg på Obama!

Skrevet

Kan ikke noe annet enn å håpe på Obama.

Skrevet

Jeg får da virkelig håpe at Obama vinner. Mc Cain er i mine øyne for gammel og ustabil... Og tenk om han dør! å få en president som ikke kan essensielle ting engang. Da kan det bli spennende, da....

Skrevet

Meningsmålingene sier vel at det erObama som kommer til å vinne? Krysser fingrene for det hvertfall :o)

Skrevet

Var vel det samme i i hvertfall et av valgene som Bush vant. Meningsmålingene sa hele tiden at den demokratiske kandidaten lå best an.

Hele valgsystemet er jo til fordel for republikanerne. De statene som har få innbyggere får likevel mye å si (utnevnt mange valgmenn, eller hva det nå er) i forhold til folketallet. På landsbygda er det flest republikanere. Da hjelper det ikke så mye at storbyene har demokratisk flertall.

Skrevet

om mc cain vinner skal jeg synge inn en snutt og legge ut på youtube:

gjør ovnene klare

skru krana på fult

vi skal bombes tilbake

tilbake til steinalderen

gjøre deg klar for flammene...

Fy fader jeg driter nesten på meg av skrekk med tanken på Palin som visepresident og et stakkars hjerteslag unna presidentstolen!!

Go OBAMA!!!

Skrevet

McCain er jo også en gammel mann, med ikke helt topp helse. Det er visst 22% sannsynlighet for at han vil dø av den typen hudkreft han har i løpet av presidentperioden. Dermed 22% sjanse for at Sarah Palin vil fungere som president...

Skrevet

Uff..Jeg tror det er Mrs Palin som skremmer meg mest. Hun fremstår som en havgal leder for en ekstrem konservativ og kristen sekt...Får frysninger av hele dama.

Skrevet

Helt enig! En annen ting er at hun ser ut til å ha svært lite peiling på f.eks utenrikspolitikk. Store huller i elementær kunnskap.

Skrevet

Orkker knapt å tenke på annet enn at Obama blir valgt.

HÅPER DET!!!

Skrevet

Det kommer til å bli en thriller! Håper jo veldig på Obama, men disse Rep'erne har det med å jukse noe usedvanlig. Obama har jo flest av de statene som genererer flest stemmer, og 49% på siste meningsmåling, så krøsser fingerene. Men en ting er sikkert: Detta blir fryktelig spennende.

Skrevet

Jeg skjelver i buksa bare jeg tenker på tirsdagen... Eller natt til onsdag, er vel mer riktig. Blir ihvertfall lite søvn på meg!

Håper selvfølgelig på Obama, men er redd vi får en reprise av forrige valg (er ikke folket som bestemmer, men pengefolka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...