Gå til innhold

Noen som har kjöpt PEPPERKAKER enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å spiser tre små pepperkakehjerter og lengter etter julen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men kun fordi gutta elsker det.

Syns egentlig det er for tidlig med juleting enda, men når man kjøper så kommer det jo.....

Skrevet

nej, men jeg kjøpte sånne sjokoladeboller som skolen selger for å finansiere klasseturen sin. de har jeg dyttet så langt inn i skapet at jeg håper jeg glemmer de. sånne punchboller vettu. de smaker så fantastisk godt og jeg kan ikke spise de enda. bla.

Skrevet

Jepp, måtte kjøpe en boks i dag i anledning julestemningen som kom snikende med snøen :)

Skrevet

Mannen min er britisk og ELSKER det, samme dagen det kom i butikken utbrøt han: "se!!!!" og lempet 2 bokser i korgen vår. Så pepperkaker har det blitt ;)

Skrevet

jepp. men faren min ble så overlykklig når han så boksen så jeg lot han få den... hehe.. jeg er ganske barmhjertig... hehe

Skrevet

Nei. Greier å vente til julen kommer litt nærmere:)

Skrevet

Det har vi:o)

Både mann og eldste sønn har dilla på pepperkaker:o)

Skrevet

Pepperkaker vil jeg bake, ikke kjøpe :o)

Skrevet

Egentlig er jeg enig med deg kråketära. Jeg baker egne pepperkaker til jul, har aldri kjöpekaker da. Men, hadde dilla på kjöpepepperkaker da jeg gikk gravid med 1.mann. HAn er födt i november og jeg spiste sikkert 6 bokser fra oktober til november det året. Etter det minner kjöpepepperkakene meg om den tiden og for noen herlige minner................!

Skrevet

Nei, men det er bare fordi den lokale butikken ikke har fått inn mine favoritter ennå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...