Gå til innhold

Veninna mi har eit forhold til ein gift mann. Kva skal ein seie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva ville du ha sagt dersom veninna di hadde eit hemmelig forhold til ein gift 2-barnsfar - i fleire år? Og etter fleire år framleis trur han skal forlate kona? Kona anar ingenting, og heime har dei to små barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener at dette er noe de må rydde opp i selv. Vil ho ha det slik så la ho få det slik - det er ho som får det dobbelte tilbake engang før eller siden uansett.

Det er jo to familier ho ødelegger her - blir så forbanna når jeg leser slike innlegg.

Skrevet

Tragisk! Du kan si hva du mener, men når det kommer til stykket må hun rydde opp i det selv.

Skrevet

Jeg har sagt hva jeg mener til hun. at jeg syns hun er lavmælt å mangler respekt for seg selv og den andre part som er involvert. Klarer ikke slike mennesker rett å slett, mister helt respekten for de.

Skrevet

er vel ikke så mye man kan si da,men er vel han som er verst her da...

Skrevet

"Hadde han tenkt å gå fra henne, så hadde han gjort det for lenge siden."

Skrevet

For meg ville det blitt så problematisk å forholde seg til at jeg hadde trukket meg tilbake.

Skrevet

Nei ka kunne æ ha sagt, det er hennes liv. Men dersom ho hadde spurt hadde jeg selvsagt fortalt henne hva jeg mener om det....

Skrevet

jeg ville spurt henne om hun ville være med på å ødelegge en familie og om hun kunne takle å ha det på samvitigheten.

det fikk meg til å tenke på tidligere nestenhandlinger, når venninnen min sa det til faren til barna sines elskerinne.

Skrevet

Det er vanskelig. Eg ønsker ikkje å miste henne som venn. Og dersom eg seier det eg meiner, vil ho bryte kontakten. Alle fordømmer henne, ho elskar denne mannen og trur oppriktig at han vil bryte ut.

Samtidig er det vanskelig mtp hans SMÅ barn! Og kona som ikkje veit noko.

Og ho - er no passert tretti- kan risikere å miste sjansen til å bli mamma mens ho ventar på denne mannen.

Skrevet

heheh.. hun kan jo få barn med den mannen da. da må han jo ta et valg... hehe

Skrevet

Hehe, eg foreslo faktisk det, som ein spøk.

Skrevet

Er forferdelig trist...jeg har selv hatt en mann som hadde en elskerinne- og han bor nå sammen med henne, men som jeg sa til henne en gang- det må vere tøft å bo sammen med en man vet klarer å juge for den man bor sammen med...

Syns grusomt synd på hun som blir bedratt..

Skjønner ditt dilemma- helt naturlig at du mister respekten for denne dama...tror rett og slett ikke at jeg hadde klart å ha et godt vennskap til henne...

Siden dette har pågått lenge så er det små sjanser for at han forlater sin kone...og ekstra ille når det er små barn involvert....

Skrevet

Det er ein oppriktig fortvilt situasjon. Vil det beste for veninna mi og unner henne mann og barn.

Mor kva er oddsa for at han forlet kona etter tre år med utruskap (og baby inni dette)?

Og skal eg seie det som eg meiner og risikere vennskapet (eg har ytra meg nokså kritisk allereie)?

Skrevet

Skjønner det er vanskelig....det at han har vert utro i 3 år!!!uten å forlate kona - og fått barn i mens tyder på at han IKKE kommer til å forlate kona si....

Det er jo tydelig at veninna di klamrer seg til håper om at han skal gå fra kona...så hun trenger å få KLAR tale fra noen- om ikke du klarer så bør noen fortelle henne det i klartekst...og at hun bør trekke seg ut av det ...for å unngå å såre seg selv ...hun må jo ha følt at hun ikke er 1. prioritet i desse 3 årene...og hun bør tenke på ungene han har allerede...

En mann som har klart å kjøre dobbelspill i 3 år er IKKE noe å jakte på spør du meg...han trives nok med situasjonen slik den er...

Skrevet

Nei, korleis skal ho klare å stole på han, DERSOM han går frå kona?

Eg ynskjer ikkje å vere moralist, men har dårleg følelse på dette.

Skrevet

Det er nettopp på det punktet noen må hjelpe henne å få opp øynene....slike personer kan man desverre ikke stole på.....hun utsletter seg selv ved å gå på " vent" til han skal velge henne...

Hun må ha lav selvtillit....trist....

Gjest snuppeduppaogpluggen
Skrevet

Er venninnen din også i et forhold?

Skrevet

Hennes liv, hennes problem. Er du en god venninne, betyr ikke dette noe for forholdet deres.

Skrevet

Jeg hadde nok mistet all respekt og venneforholdet vårt ville vel ha dødt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...