Gå til innhold

andre som er veldig slitne i svangerkskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin den 29 januar men føler meg veldig slitenog uaopplagt. Er ubehagelig om jeg sitter stille mer en 30 min føler at jeg ikke får puste på en måte...Det eneste som hjelper er å ligge i sengen på siden og slappe av. Det er det eneste som hjelper for å få slappet av...

Noen andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også... men jeg ligger jo mer eller mindre hele tiden.

Men det er slitsomt.. føler jeg ikke får puste noen ganger.

Skrevet

Jeg har også vært utrolig mye sliten i svangerskapet. Fant ut etterhvert at jeg hadde mangel på vitamin b12. Fikk resept på det av legen, og merker stor bedring. Er jo fortsatt litt mer sliten enn man er når man ikke er gravid, men noe helt annet enn før. Nå er jeg relativt uthvilt etter 9 timers søvn, mens før kunne jeg sove 10-11 timer og fortsatt være utslitt når jeg våknet opp. Så sjekk ut om du kan ha noen mangler! Er jo i alle fall verdt det om det skulle være greit også =)

Skrevet

jeg har det på samme måte,skulle gjerne lagt i sengen oftere enn jeg gjør,men med en 3 åring i huset blir det vanskelig =(

Skrevet

No kan jo barnet få kome ut når som helst. Men, eg er ganske sliten om dagene ja. Er fullgåtte 38 veker, så eg vil bli kjempeglad viss fødselen kjem i gang så snart som mogleg.

Det viktige er å kvile seg mens ein kan. Har ein 5 åring i huset, så kviletid etter barnehagetid er vanskeleg. Da må ein legge seg tidlegare om kvelden.

Skrevet

Kjenner meg igjen, har hatt et kjempetungt svangerskap, og vært megasliten hele tiden. MEN, for meg har det bedret seg nå på slutten, sånn ca fra uke 31-32 og noe så fikk jeg energien tilbake. Min egen terori er at babyen er ferdiglaget da så den trenger ikke like mye energi fra min kropp.

Jeg er 39 uker på vei nå og har malt gangen i hele dag. deilig. Eneste som er slitsomt er bekkensmerter, som har blitt værre. Ikke så lett å reise seg når man først har satt seg på gulvet liksom.....menmen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...