metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 munnskåld? Både vesla og jeg er til dels plaget med det i perioder. Finnes det noen kjerringråd mot slikt?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Har noe på helsekosten(har jobbet der) Husker ikke akkurat nå hva det heter, men du skal ha den som står extra, ikke den "vanlige". Gå på helsekosten og spør, er Life jeg har jobbet på. Ser den for meg nå, men kan ikke komme på navnet, den "vanlige" er rød boks, men den du skal ha(extra) er en sort boks.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Longovital heter den. Googlet det.
metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Takk! Det skal jeg kjøpe i morgen. Det er så irriterende med munnskåld. Helsekosten tenkte jeg ikke på gitt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Har hatt god tilbakemelding på den.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hei, det kan høres ut som om du og jenta reagerer på såpestoffet som er vanlig i tannkremer (får tannkremen til å skumme og heter sodium laurylsulfat) Zendium er en tannkrem uten dette såpestoffet, finnes både for barn og voksne på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå