metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 vinterdekk på sykkelen! Spennende )) Normalt er jeg ikke så pysete, men jeg faller så mye på sykkelen når det er vanlig føre at jeg har holdt meg unna vinterføre. Men i år skal jeg prøve sykkelen også vinterstid. Ja, jeg har hjelm!! Noen andre som har vinterdekk til sykkelen?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Samboern tenker å kjøpe. Han har ikke lappen nå, så han kan ikke kjøre denne vinteren. Få gjerne tilbakemelding om du tester sykkelen i løpet av de første dagene.
metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Skal prøve i morgen. Blir spennende!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Lykke til. Har sagt til samboern at om han skal ha vinterdekk skal han også ha hjelm. Han sa jo da han kom hjem igjen og var nokså ufør pga sykkel uhellet sitt i mai at han skulle kjøpe seg hjelm når han begynte å sykle igjen, noe som til nå ikke har sjedd.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Er så dum jeg at jeg visste ikke at det fantes vinterdekk til sykkel jeg. Jeg sykler ikke så mye nå for tiden, men brukte den mye til jobb før, gikk når det var glatt, turte aldri sykle da. Jeg bruker også hjelm, det skulle vært påbudt syntes jeg.
blond Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hadde, men sykler lite nå, sykkelen er mer eller mindre parkert for godt.
metaMORfose Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 Nå har jeg hatt en og en halv tur med vinterhjul, og det går ganske fint. Nå var det mest slaps og noe is i dag, og jeg var nok litt pysete. Men jeg skal jo hjem også, og skal prøve de neste dagene. Litt tyngre å sykle med vinterhjula, tror jeg, eller så er det bare det at jeg spenner meg veldig... )) Men jeg tror det virker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå