Gå til innhold

En liten Reima klage... (Vasking av lue)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte to luer til ungene i ull, typen Isar.

Fulgte vaskeoppskriften, og brukte ullprogram, med Milo.

Luen er krympet så mye at ikke engang en liten dukke får den på.!!

Hva gjør man da??

Jeg tør ikke vaske den andre luen som er igjen, så den ligger nå som skittentøy og der blir den jo bare liggende...

Surt når man betaler 239 kr per lue, når de blir ødelagt i vask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke no fornøyd med Reima sine luer. I fjor kjøpte jeg ei til 299,- til datteren min. Etter første vask mistet den helt formen, og det ene knyttebandet røk under vask. Etter et par vask til, gikk den opp i sømmen oppå toppen. I vår kjøpte jeg ei til, og den flasset skriften av. (stod Reima på framsiden, og det flasset delvis av)...ikke særlig pent :/

Skrevet

da kjøper jeg ikke reima igjen nei;)

Skrevet

Klag! Hvis du har fulgt vaskeanvisningen så burde du kunne klage. En lue i den prisklassen bør kunne vaskes.

Skrevet

Ja, jeg burde vel klage. Er ca 2 uker siden jeg kjøpte den, har kvitteringen også, så det skal vel gå bra..

Skrevet

oi så godt å høre det var flere- lurte på om jeg gjorde noe feil gang på gang. kjøpe en lue- husker ikke navn- rosa med hjerter på hvertfall- vasket den, og på den øreklaffen så gikk den opp i sømme. fikk byttet uten noe problem med kvittering. så vasket vi den og den synes jeg har krympet. den passer enda, men er mindre enn den var.... lurer på om jeg skal prøve å bytte denne også? eller kanskje det ikke går ettersom at den ikke har krympet så veldig mye????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...