metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 I dag har jeg drømt om mat stort sett hele dagen. Dermed ble det indisk i lunsjen i dag. Som regel har jeg med supersunn matpakke, men i dag glapp det. Etter svømming møtte vi sønnen og mannen og spiste middag. Biff på meg. Nå er barna på vei i seng, og mannen min er på møte. Når han kommer hjem har han med sushi til oss to! Det er herlig det! Matvrak jeg??? Neeeida!!!!!!!!!!! hihihi
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, man må vel ha noen slike dager av og til. Forige fredag hadde vi møte hele dagen på jobb, og bestilte i den anledningen pizza. Kom hjem og samboern sa, i dag drar vi ut og spiser pizza. Måtte bare svare at det hadde jeg egentlig ikke noe lyst på, vi dro ut da, men jeg bestillte noe annet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Godt å høre det ikke bare er meg som er mat vrak her..Prøver å skjerpe meg å spise sundt, men faller som regel for flere fristelser i løpet av dagen..
blond Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er også helt håpløs i blant: ser jeg et kakestykke i bakgrunnen på et tv-program blir jeg helt dårlig og snakking om mat og beskrivelser gjør meg helt sugen. Tror jeg spiser feil siden jeg er så lett påvirkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå