metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Nytt bad, og jeg har tenkt til å bytte ut i det minste noen av de gamle håndklærne. Men hvor kjøper jeg dem? Bør ikke være veldig billig, men heller ikke veldig dyrt, jeg ønsker meg store, myke håndklær som tåler jevnlig vask.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Kid, Jysk, sparkjøp,
metaMORfose Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Notert! Jeg hater å løpe fra butikk til butikk. Stoler på deg ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Har forøvrig aldri kjøpt håndklær selv i noen av disse butikkene, så jeg aner ikke om priser og slikt. Er kanskje på tide at vi også skifter ut håndklær, Har masse håndklær, men bare slike vi har hatt siden vi flyttet hjemmefra, både jeg og samboern. Ungene har noen egne håndklær som de har fått, og jeg har vel gjerne bestillt/kjøpt spesielle håndklær også. Det håndkleet vi har som kommer lengst fra er et samboern kjøpte til lillemor i Liverpool.
blond Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Obs! Greie priser og de tåler vask og tørketromling uten at kvaliteten svekkes.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Er kjempefornøyd med Kronborg Lux håndklærne/vaskeklutene som jeg har kjøpt på Jysk. Er tykke, myke og gode, og har absolutt ikke tatt skade av verken vasking eller tromling Rimelige var de også !
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Si meg hvor du fant ut da.. hehe.. har også pusset opp ett bad og tenkte jeg skulle kjøpe meg nye håndklær til å ha på det. Og vekk med de gamle slitte og misfargete.. Jeg har lyst på ensfargete da. Har vært og sett, de har noen helt greie på både Kid og Princess, men jeg har ikke prøvd dem enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå