Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er litt usikker her. Minsten kaster opp, bør jeg da holde eldste hjemme fra barnehagen i morgen ? Han har jo ikke vært i kontakt med oppkastet - men har jo større fare for å bære smitte enn om vi ikke hadde hatt det i hus. Det har gått omgangssyke på avdelingen til eldstemann i noen uker, uten at han har fått det enda. Hva hadde dere gjort ? Ser for meg at det blir en utfording å sysselsette storebror hele dagen og kvelden (pappaen er bortreist), mens minstemann krever hele meg siden han er syk....
agent007 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Nei jeg hadde ikke gjort det. Så lenge han er helt fin og ikke viser tegn til å få det så skulle jo det gå bra. Er jo ikke sikkert han får det. Dersom du har han gående rundt minstemann er jo sjansen også større for at han blir smittet. Ville sendt han i barnehagen så får han leke noen timer med kompisene og du får viet din tid til minstemann ;-).
blåbæret Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har aldri holdt den av gutta mine som ikke er syk hjemme (og jeg jobber i bhg). Jeg mener den som er syk trenger oppmerksomheten og den roen som han får når han er alene. God bedring til lillegutten din!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Ok, så bra. Da er jeg ikke helt på tur når jeg tenker på å sende han i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå