Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Kanskje et litt dumt spørsmål, men som førstegangs har jeg ikke noe å sammenligne med. Når jeg har kynnere,blir magen hard og så får jeg vondt "der nede" (mensmurringer), så opphører murringen og etter litt blir magen myk igjen. Er det slik riene også vil være?? Isåfall, når beregner man da at en ri starter og slutter, når magen blir hard til myk igjen, eller murringene som starter/stopper?
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2008 Dytter litt jeg... )
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hakke peiling og jeg er annengangs:) Jeg vil tro at en rie varer fradet gjør vondt til den slipper. så er tiden mellom riene fra start til start har jeg hørt, men mulig det er feil Tok aldri tiden på riene sist så jeg vet ikke
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 http://varktimer.se/ kan denne hjelpe? hehe Fant den her i går
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan bare snakke for egen del, men riene kjenner jeg såpass godt at jeg ikke legger så godt merke til at magen blir hard. Vi har tidligere telt lengden fra start til start, altså hvor ofte riene kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå