mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er nemlig ikke helt sikker:-) For jeg liker jo å gjøre ting på min måte. Og det er det jo ikke sikkert at de gjør........-ting på min måte altså:-))) Men vi har fått et uforpliktet tilbud som slett ikke var så ille som fryktet. Da jeg har hørt at de som vasker hvitt tar så det monner:-) Så får jeg veie litt for og i mot.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Det beste tipset jeg kan gi deg er å stikke av de timene vaskehjelpen er der. Og å være tydelig og gå igjennom hva du ønsker skal gjøres. Så slipper du irritere deg over at ting blir gjort annerledes enn deg og dere har en avtale som bør holdes. Og huske at dette er deres profesjon og da skal man ikke kødde for mye med det vet du;-D Jeg hadde vaskehjelp for mange år siden, da jeg begynte å jobbe etter nr 2, det varte noen år, men jeg har faktisk funnet ut at vaskingen er terapi, mens ryddingen stinker;-D Så om det finnes ryddehjelp istedet for vaskehjelp så ja takk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 ja dette virket som et seriøst firma, med tingene på stell:-) man kunne velge forskjellig "pakker" . Hvorav den ene bestod av støvtørk av pyntegjenstander + gulvlister, i tillegg til alt det andre:-) Og gulvlistene er vel det jeg fikser dårligst:-)) Men vi får se, + regne litt på det. Ryddehjelp skulle jeg også hatt.....stående i skapet oppe:-)) Som jeg kunne tatt fram når jeg trengte det...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, nettopp. Og helst en som ikke bruker Reima;-D Moahahahaha:-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Det ville klart vært det beste:-DDD Men hun sa faktisk at sjansen for at den ville revne i rompa på en 6 åring var temmelig stor hihihi.... Men da kunne jeg bare bruke sånn sølvtape og reparere med:-) Jo da jeg kjøper ikke en dress til 1499,- for å bruke elektrikertape i rompa ha ha ha ha .....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hahaha, en sånn rull har jeg alltid liggende, for den kan nemlig brukes til alt! Haahaha..........utrolig godt salgsargument... Da kan jeg jo fortelle om den "intelligente" samtalen jeg hadde med en idag. For den nye mobilen som allerede har vært på rep i 4 uker, mistet rett og slett en del i går. Ja, det er sant faktisk. Var jo litt irritert da jeg kom tilbake til sjappa etter å ha hatt den hel i ca 3 uker etter rep. Snakket med en annen enn sist gang og fortalte at jeg helst ville ha ny tlf og en helt annen type. Og at han forrige kollegaen hans hadde bekreftet at det var en "møkkatelefon". Det er en moderne mp3/musikktelefon, men hjelpeseg for noe ræl da. Da hisset han seg opp og sa at DET HAR HAN IKKE LOV Å SI UANSETT...........fniiiis................hvorpå jeg sa at jeg setter tross alt mer pris på en selger som er ærlig enn en som prøver å lure meg!!! Men han var ikke helt enig altså;-D Men han lovte at om det skjedde noe mer, altså for tredje gang, så skulle jeg få en annen mobil.................jaja...........lille rosa, mission for you;-D Må bare vente til jeg får den igjen om 4 uker...........eller noe sånt;-D
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Hørtes veldig greit ut å slippe det styret der selv.Men trot ikke jeg hadde kunne greid sitte her å se andre vaske!!! Næh,da hadde jeg vel rusla etter å sett at det ble gjort som jeg pleier ;o) Men du som plages med div har godt av å ha vaskevenn. Tenk deg så godt det blir da,og slippe bøtta og alt!! Nei,gå for det mener nå jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå