Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Vet det finnes glidemiddel som er bra for sperm, men hva med vanlig glidemiddel, kan dette hindre at spermen kommer fram dit den skal?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 glidemiddel gjør det vanskeligere for spermen å komme opp til egget ja. men er å ha hørt at det finnes glidemiddel som er med "sperm-vennlig"
Gurine og gulla Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja det kan det... det blir tungere for svømmerene å komme frem:) Prøv pree seed du:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Hvor får man kjøpt sånn Pree Seed? Fikk med mannen på litt sånn halvveis sengekos i går og i kveld (han er ikke heeeelt klar for skikkelig prøving ennå så hopper av heeeelt på slutten, men er klar over risikoen). Har fått negative el-tester hele syklusen, men liten strek i dag. Tempen gikk opp i går og i dag så ant hadde jeg el i går Så får vi se hva som skjer om 2 uker og om glidemiddelet har stoppet noen svømmere eller ikke, he he. Men da skal jeg i alle fall ikke bruke vanlig glidemiddel når jeg har el lengre! Ikke at vi bruker det så ofte, typisk at vi skulle gjøre det akkurat nå...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 http://www.billige-tester.no/pre_seed_glidecreme-c-36.html Masse lykke til, håper testen blir positiv om 2 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå