ungmor09 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 noen som har tips om hvilken jeg burde kjøpe?
November nurk, i Desember Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 hei vi har kjøpt den lilla og hvite doro ett eller annet. Men har ingen annen erfaring med den annet enn at vi testet den mellom etasjene. funka det da. enveis kommunikasjon;) Den mottakeren må stå i støpselet. det er vel det eneste minuset jeg har oppdaget. Men det trenger ikke være noe problem
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Vi hadde supernova til førstemann, og skal ha det denne gangen også..Den har 2 trådløse baser, og man er ikke avhengig av strøm i baby-reciveren, slik mange andre babycaller er. Dette er veldig praktisk hvis man har tenkt å la babyen sove ute i vogn. Har dessuten hørt helt klart mest positive erfaringer om denne babycallen fra venninner..Den er jo litt dyr, men absolutt verd pengene...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har kjøpt Doro, ikke den lilla og hvite men den som er litt dyrere. Tror den var mintgrønn og hvit. Ellers så har jeg hørt veldig mye bra om supernova, tror den kom best ut i test en eller annen gang. Styr unna phillips!!! Skikkelig drittgreier, hadde den med førstemann og har også hørt andre som har dårlige erfaringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå