Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er det ulike typer? Hva bør jeg vite før jeg velger å kjøpe en tutt / smokk til den nyfødte? Alle laget av det samme? Takk!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 stort sett silikon og latex. du kan jo lese litt om det på nett. google. jeg har brukt begge deler. NUK er de eneste smokkene gutten min har villet bruke anbefales!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Takk for ditt svar! Er det noen helsemessig grunn for ikke å velge / velge latex / silikon?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Skal si dere har god tid. Lese seg opp på smokker! Ja, da måtte jeg le..... Når du får nummer tre og fire er du glad til om du husker å ta ungen med hjem fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Hi-hi...morsomt!' Jeg venter faktisk mitt tredje barn, men husker jo ingenting siden det er så lenge siden sist. Tenkte også at det har kommet nye produkter / opplysninger siden sist. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg mente heller ikke å være spydig. Fikk meg bare en veldig god latter. Det er godt å le...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, forstår det. Lo godt selv også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå