Gå til innhold

Sprøsmål ang exu..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par-tre uker nå hatt smerter nederst i magen på ve. side. Smertene er ikke sterke, men en slags svak verking som også går litt bak i korsryggen. Det er vondest når jeg sitter rett opp og ned, og forsvinner nesten når jeg ligger. Jeg har hatt normal menstruasjon, og har ingen graviditetssymptomer. Har heller ikke prøvd å bli gravid, faktisk sluttet på p-piller for bare noen dager siden og dette begynte jo lenge før det. Men vet jo at det er en viss sjangs for å bli gravid også på p-piller....Har ikke tatt noen test, vil det være lurt å gjøre? Hva hvis den er negativ? Er jo fortsatt en mulighet for at det kan være exu?

Siden jeg ofte er her inne å leser om forskjellige ting så har jeg blitt veldig bekymret for om dette kan være en exu....har jo hørt forskjellige skrekkhistorier om store blødninger og sprukne eggledere, så vil jo gjerne være føre var...har bestillt time hos fastlegen min, men han hadde ikke tid før om 5 dager. Er det sånn relativt trygt å vente disse 5 dagene tror dere? eller burde jeg kontakte legevakta? Hvis jeg skulle få en positiv test, burde jeg da kontakte lege før disse 5 dagene har gått?Vet ikke om jeg er overhysterisk men.....hadde vært fint å høre andres meninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...