"Liten" lykke Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Helt merkelig å tenke på at jeg går over i tredje trimester i morgen.... Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg skal bli mamma i januar. Det virker så lenge til. Blir litt uvirkelig..... Men, jeg kan trøste alle i annet trimester om at det går mye fortere enn man skulle anta!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hei =) Så kjekt. Kommer snart etter jeg også, jeg er 27 + 1 =) Å ja etter jeg hadde komt 20 uker på vei, så gikk tiden kjempe fort! Lykke til videre "Liten" lykke i magen
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg og går over i tredje trimester nå... er 28 uker til fredagen! he he... tiden går veldig fort nå! he he... men ser deg i tredje trimester.... Når i januar er det du har termin da?
Giinaღ Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Samme her. Siste dag her inne Lykke til videre. Vi ses på 3.trim yohoo!
mooch Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg også :-) Men har vært inne og smugkikket på 3.trimester sidene og får litt panikk. Er overhodet ikke klar for å tenke på fødsel enda, selv om det blir KS. Har såvidt kjøpt noe som helst (2 bukser og en kjole), men har jo mye fra eldstemann. Denne gangen blir det jente så hadde trodd jeg skulle gå amok i butikkene etter rosa ting, men er ikke klar for det enda.... Men som andregangs så er jeg jo klar over at butikkene ikke slutter å eksistere etter fødselen, så det går nok greit :-)
Pappalille Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Du skulle vel strengt tatt vært inne på 3. trimester alt, Giina ;-) Du ligger i alle fall 2 dager foran meg, og jeg er 28 uker i morgen, og dermed over på 3 trimester =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå