Randis Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Var på shopping igår. Fikk kjøpt ei svart enkel mammabukse. Hadde fra før ei fra forrige svangerskap som er utvasket og ikke så fin i formen lengre. Er så glad! Er 17+1 idag.
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 ååå.. så heldig:) hvor fikk du kjøprt den? er på utkikk etter en svart bukse selv:)
Randis Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Kjøpte den på h&m. Ikke god kvalitet. Nupper mellom bena allerede og trekker til seg alt av støv og slikt. Likevel er jeg sjeleglad for å få på ei annen bukse. Veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå