Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal starte neste mandag å er litt spent på om det er mye mas med det. Virker jo veldig greit.
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Skal telle spark innenfor en tidsramme. Fikk spørsmål om jeg ville være med når vi var på ultralyd. Virker spennende.
2SønnerSmå Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ah,ikke verre? lykke til med tellingen da
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 Nei virker jo veldig greit. Men prøver å finne noen som har hvert med på dette.
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 4. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2008 Hei Har du startet å telle?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Jeg har sagt ja, men har ikke hørt noe fra dem ennå... annet enn at jeg skullle få mer info når det nærmet seg tid til telling..Så da er jeg vel en av kontrollgruppa bare da...Men en burde vel også fått beskjed om det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå