Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hvilket pudder er bra, og hva bør en sminkepung inneholde av foundation, krem, pudder etc? Hilsen håpløs
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har brukt et hav av penger på dyr smineke og da spesiellt på jakten etter den perfekte foundation og pudder. Fordet at jeg alltid har trodd at dyrest er best når det gjeler sminke...Men der tok jeg feil for jeg har nemmlig oppdaga: Max Factor Miracle touch Liquid illusion foundation. Den er foundation og pudder i et og er rett og slett fantastisk ikke koster den skjorta heller, men 150 kr. Men er uansett den beste jeg noen gang har prøvd. Ellers så er det et must og ha en god dagkrem, som passer til din hud, selv er jeg fan av NIVEA, syns de har gode kremer til en billig penge. Du trenger ikke ha en million ting i sminkepungen din. Selv har jeg den fra max factor, en mascara, to øyenskygger i forskjellige brunfarger og en grønn når jeg skal på byn;) Og en øyenfarge pensel (har helt hvite øyenbryn). Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk for tips, skal sjekke det ut first thing! Tar gjerne imot flere, er rimelig grønn på dette
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg anbefaler heller mineralsminke. Sjekk ut Everydayminerals.com. her får ´du tilsendt gratis prøver på fondation, route etc. Dette er helt naturlig sminke som du omtrendt kan sove med da det ikke inneholder noe skit for huden. En god lipgloss er et must og en god mascara. Der funker også maxfactor sine hvis du ikke vil investere en formue. Ellers kan det lønne seg å bestille via strawberrynet.com. Men vært obs på at bestiller du for over 200NOK kommer det mva i tillegg. Ingen fare, men litt pes. Strawberrynet betaler nemlig alt tilbake av mva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå