Gå til innhold

hvilken uke/dag kommer jeg til å føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg er født 06 04 84

og er litt spent på om noen kunne sett hvilke uke/dag sånn ca. babyen kommer på.

Har spurt min pendel,men er litt ny på det. Så det hadde vært morsomt om noen andre hadde fått noe av det samme.

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

please...please...please....

Skrevet

er det noen snille sjeler der ute??

Skrevet

hei.

spår du også litt? kunne du sett på meg litt itilfelle? jeg har et innlegg rett nedenfor dette. ;)

Skrevet

Jeg har termin 17 desember.

tusen takk

Skrevet

vente vente vente.....

vente vente vente....

Skrevet

Er det noen her som har lyst har dere lov.

Jeg er født 06.04.84 og har termin 17 des.

Om dere får opp andre ting som positivt/negativt er det ikke farlig å si fra.

håper det er noen som kan gi meg et svar i kveld

Skrevet

jeg fikk inn uke 52 før jeg leste innlegget ditt... og tror du vil føde torsdag i uke 52... får ikke inn noen dato, men 52 og torsdag... da tolker jeg det som torsdag i uke 52:)

får du gutt?

hilsen Rocebaby´n

er anonym nå, for har skiftet nick...;)

Skrevet

He he he...morsomt at du får opp torsdag, søsteren min har også fått opp torsdag. men hun fikk inn en annen uke.

Takk for at du tok deg tid til å titte.

Jeg har en gutt fra før og venter en liten jente denne gang

Hva har du brukt for å få opp meg?

Søsteren min brukte pendel.

Skrevet

jeg kikket bare mellom innleggene her for moro, og når jeg leste overskriften din så kom tallet 52 til meg bare.... og når jeg gikk inn på innlegget ditt kom torsdag til meg...

jeg har brukt en del pendel tidligere, men nå er den blitt søkk vekk...

har bestilt ny den i løpet av uken...

har ikke spådd så mye her inne etter jeg mistet pendelen føler jeg får bedre tak i energiene ved å holde i steinen på pendelen...

den er også grei å ha viss jeg er usikker på det jeg får inn, da kan jeg spørre pendelen.

rart du sier du venter jente nå, for når jeg gikk inn på kjønn fikk jeg så klart en gutt, men da jeg skulle skrive til deg, skrev hendene mine jente, så jeg måtte ta det bort og skrive gutt.... merkelig... hehe;)

spår du eller?

Skrevet

Nei jeg spår ikke noen, men har jo prøvd meg med litt forskjellig ting på meg selv. Som tarot,englekort og pendel. Men føler jeg ikke får til pendel lenger. Var en periode jeg fikk mye rett. Men har vell ikke helt troen på meg selv lenger kanskje??

Det er merkelig hvordan underbevisstheten jobber og kan styre oss.

Spår du til vanlig eller er det bare en hobby?

Skrevet

jeg kan vel ikke kalle det en hobby akkurat... men jeg tar inn ting uten at jeg gjør det bevist mange ganger, også kikker jeg på venninder viss de har ønske om det! helt fra jeg var liten har jeg " vist ting om fremtiden", men det er kun de siste åra jeg har valgt å bruke evnene mine bevist innimellom...

Skrevet

Hei fomle med lykkejente i magen.

Fikk du opp noe på meg??

Det er gøy å se hva fler får opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...