Gå til innhold

Noen som har Maxi Cosi Cabiofix med pose til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Cabriofix bilsetet og den tilhørende soveposen levert i dag. Bruksanvisningen til soveposen består av ett bilde som viser hvordan den brukes uten babypute og nakkestøtte. Men vi har termin i slutten av november og vil gjerne bruke posen sammen med babyputen og hodestøtten. Har man da posen nederst og babypute og hodestøtte inni? Motsatt går jo ikke, eller?

Setter pris på om andre som har posen kan svare meg. Flott hvis noen har fått beskjed fra forhandler om at dette er greit med tanke på sikkerhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvist jeg ikke husker helt feil skal du ha hodestøtten inni posen.

Orker ikke gå opp på loftet og sjekke. Det er det som er mest logisk.

Skrevet

Hvor får man kjøpt soveposen som hører til?? Leter og leter, men finner ikke noe sted...

Skrevet

Jag har bägge delar men vi fick inget besked om babypute och nackstötta när vi köpte den. Ska man ha bägge delar alltså? Köpes detta separat? Hoppas verkligen det går att använda dessa tillsammans med påsen, annars är ju den onödig då?!

Skrevet

Nakkestøtten og babyputen følger med setet. De skal brukes de første mnd. Puten gjør at setet blit litt flatere, slik at babyen slipper å sitte så rett i ryggen. Nakkestøtten er den hesteskoformede puten som følger med. Den skal støtte det lille hodet, og gi ekstra beskyttelse ved sidekollisjoner. Disse kan fjernes når babyen blir større.

Jeg har nå prøvt meg litt fram, og det ser ut til å gå greit med soveposen underst og puten og nakkebeskyttelsen inni. De står stødig likevel pga at posen er formsydd og alle delene tres inn på selene.

Skrevet

Okej, dags för mig att börja läsa instruktionsboken kanske :) Det är samboern min som har satt allt tillsammans så jag har inte helt koll än. Var nede och såg på det nyss och det verkar fungera som du beskrev :)

Skrevet

Problemet er bare at det ikke står noe om posen i instruksjonsboken. Var derfor jeg lurte på om noen hadde fått bekreftet fra forhandler at det faktisk er ok å plassere hodestøtte og puten inne i posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...