entyrogenløvinne Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Tenkte jeg skulle prøve meg på litt mer en bare TORO posen. Noen som har en god oppskrift?
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Denne vant en konkurranse om best vaffel oppskrift, og jeg rappet den. Vinneroppskriften # 2 egg # 1 dl sukker # 2 dl kjernemelk (skummet kulturmelk) # 1 ½ dl søtmelk # 1 dl vann # 350 g hvetemel # 1 ts bakepulver # ½ ts natron # 1 ts vaniljesukker # ½ ts kardemomme # 125 g smeltet smør
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Masse oppskrifter på detsoteliv.no Selv slumper jeg bare, men bruker som regel havregryn (legges i vann eller melk en stund først) hvetemel smør egg sukker vaniljesukker bakepulver vann/melk rømme hvis jeg har
Gjest irismor Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Her går det på slump ;-) egg sukker smeltet smør hvetemel bakepulver vaniljesukker melk rømme og en fløteskvett c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå