Gå til innhold

minimumskrav til månedslønn????


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og fyller ut en elektronisk CV og et av spørsmålene der er hva mitt minimumskrav til mndlønn er???

kan jeg virkelig kreve det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde det gikk etter tariffer og ble regnet ut for alle jeg??

ikke??

 

er en vanlig matbutikkkjede dette her...

 

HI

Skrevet

bare sett noe lavt, 15000, så lar de hvertfall ikke la vær å ansette deg fordi du er kravstor;) men det betyr jo ikke at da kommer du til å få 15000.

Skrevet

Sjekk hva som er vanlig lønn for den stillingen du søker på, legg deg på det. Ikke selg deg eller ha for skyhøye krav.

Skrevet

sånn det er nå har jeg jo 25000,- i mndlønn i samme bransje, men med med delvis leder og personlaansvar.... 15000,-????? er det reeelt for en full stillig? går jo ikke an å leve av det om man er enslig da!

Skrevet

det er helt vanlig på sånne elektroniske søknader, og også hos vikarbyrå, at de spør hva du vil ha i lønn..

 

Når det gjelder vikarbyrå, så kan de da si ifra når de snakker med kunden, at prisen vil ligge på sånn og sånn, er det aktuelt?

 

Også vet de jo da om det er noen vits i å foreslå en skikkelig dårlig betalt jobb.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...