Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 sitter og fyller ut en elektronisk CV og et av spørsmålene der er hva mitt minimumskrav til mndlønn er??? kan jeg virkelig kreve det???
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 trodde det gikk etter tariffer og ble regnet ut for alle jeg?? ikke?? er en vanlig matbutikkkjede dette her... HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 bare sett noe lavt, 15000, så lar de hvertfall ikke la vær å ansette deg fordi du er kravstor;) men det betyr jo ikke at da kommer du til å få 15000.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Sjekk hva som er vanlig lønn for den stillingen du søker på, legg deg på det. Ikke selg deg eller ha for skyhøye krav.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 sånn det er nå har jeg jo 25000,- i mndlønn i samme bransje, men med med delvis leder og personlaansvar.... 15000,-????? er det reeelt for en full stillig? går jo ikke an å leve av det om man er enslig da!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 det er helt vanlig på sånne elektroniske søknader, og også hos vikarbyrå, at de spør hva du vil ha i lønn.. Når det gjelder vikarbyrå, så kan de da si ifra når de snakker med kunden, at prisen vil ligge på sånn og sånn, er det aktuelt? Også vet de jo da om det er noen vits i å foreslå en skikkelig dårlig betalt jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå