Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 hvor får man tak i det? eventuelt er det mulig å leie det noe sted? skal på lang biltur, og babyen bør vel ligge å sove...
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Det finnes vel forhåpentligvis ikke så mange av de lenger. Vet ikke hvorfor du vil ha nett, men babystol er mye tryggere og sikrere. Og dagens stoler er så bra at det er ikke så stor belastning for babyene å sitte i de. Stopp da babyen sier ifra, eller kan dere bare kjøre. Norge er ett av få land hvor nett fortsatt er lovlig, pussig for et land som ellers er såpass strenge på barnesikring i bil. Om du på død og liv vil ha nett tipper jeg en barneutstyrsbutikk er rette stedet. De leier hvertfall ut bilsikring på Babyshop. (men jeg ber deg! Ikke bruk nett!!)
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Kanskje jeg har gått glipp av en lovending? I såfall er det kjempebra at de har forbudt dette.
Gjest irismor Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Opp til deg om du ønsker å bruke det. Men vi kjørte fra Oslo til Ørlandet da søta var 2 mnd. Vi brukte 7-8 timer og hadde en langstans med bleieskift og mating, hadde også en fergetur og da var hun ute av bilsetet. Vi fikk beskjed av helsesøster om at så lenge hun sov, kjør. Våkner hun så stans og gi henne det hun trengte. Det gikk kjempefint.
Gjest irismor Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Lovlig her men forbudt i Sverige, så krysser man grensa må man ha et annet alternativ.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 fikk akkurat høre at det var noen som hadde leid det gjennom Naf, så det må da være lov fortsatt....har selvsagt bilsete også, men vi skal kjøre gjennom natten, så det var bare tanken at det skulle bli mest mulig naturlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå