mortilgutt Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Sist tysdag var eg inne og fortalte om fosteret mitt som ved eit gitt tidspkt hadde slutta å utv seg. Gynekologen kunne ikkje sjå det på ul då. I dag var eg hos han igjen for å vurdera utskraping, men veit du....den litle har lurt oss. Det me såg var ein 14 mm stort foster og hjartet slo 160 slag i min!!!! FANTSTISK dag, dette, for mannen min og meg! SÅ: No er eg 8+1!!!!! JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Å så bra da!!! Glad på dine vegne :-) Lykke til videre
Lua på snei :o) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ååå,så godt å høre! Kose dere masse med svangerskapet videre! )
i lykkelige omstendigheter Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hei!! Må bare fortelle at jeg opplevde akkurat det samme.Var på ul der vi fikk bekreftet liv. 1,5 mm..men usiker hjerteaktivitet. Skulle derfor tilbake etter en uke- da var det ingen utvikling og det ble konstantert at det desverre hadde gått galt. 3 dager etter det på ny ul- var det plutselig blitt 3 mm. og siker hjerteaktivitet. hurra! Fikk også ny ul som en bekreftelse- etter 10 dager var det da blitt 15 mm... Så deilig!!
May-juli07+mai09 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 ååå dette lettet mitt hjerte å høre ) jeg har vært på ul og de er litt usikre på utviklingen og jeg er veldig nervøs. men nå fikk jeg et nytt lite håp!!! tusen takk jenter og lykke til videre )
kikki_831 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 ÅÅÅhhh så bra:=) veldig glad for dere:=) kose dere masse med det:=)
Spirella Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Fantastisk, kjære deg!!! Det er så fint å tenke på at under kan skje! Selv har jeg mens-lign smerter nå, og redd det snart blir blødninger og ingen baby... 15 dager etter egg-innsetting i dag. Du, dette var jo litt av en relevant kanal!! Har du noe pæra-kage?? God natt!
mortilgutt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2008 Hei du , spirella! Så gildt å sjå deg óg her inne! Eg hugsar eg og hadde voldsomme menssmerter sånn ca to veker etter egg-innsetjinga. Eg var óg redd for blødning, men som du veit så kom han aldroi. Det er ofte vanleg, for livmora og senefestene må strekka på seg for å gjera seg klar for den litle. Du veit eg krysser fingrer og faldar hender for deg! Å ja!!! Pærekaka står klar i frysa, så de må nok ta ein sørlandstur snart..... Ellers har me div relevante kanalar.... HA ein god dag, kjære venn!!! K9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå