nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Går over på full os, 661 i ks, dobbel barnetrygd og vanlig barnebidrag. Har 6500 kroner i husleie
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2008 OK. ser at de går etter likning og ikke faktisk inntekt.... får vel skrive med et skriv da, og håpe de godtar det. Noen tips godtas med takk!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 https://tjenester.husbanken.no/bostottesimulator/index.do
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 ok. prøvde ut flere av mulighetene siden eneforsørger ikke står der. men kom ut med det samme. ca 2000 kroner. bedre enn ikke noe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Tror det bare er eneforsørgere som får bostøtte Tviler på de som er to får det:) Men ja det hjelper utroligt mye:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 bostøtte er behovsprøvd. så par med lav inntekt kan også søke om bostøtte. Det regnes utifraligning ja, MEN når du søker skriver du at du søker grunnet nedgang i inntekt. Og at du mottar full OS fra NAV. Bidraget du får fra bf skal være oppført som barnets inntekt og taes også med i utregningen. Jeg visste ikke dette, så mistet plutselig en 1000,- lapp ifht til hva jeg hadde hatt utbetalt senere, og da fikk jeg også med et skriv fra NAV hvor bidraget stod oppført som jr sin inntekt tilhusholdningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå