sk Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Takk for at dere er så sinnsykt frekke! jeg melder meg herved ut fra dette tullet, har ett flott barn fra før, fikk mange flotte oppmuntrende kommentarer når vi prøvde sist, men denne ganger er jeg frykteli frustrert over at dere kan være så sinnsykt PINGLER som ikke tør å skrive hvem dere er, jeg orker ikke å dele mine erfaringer eller gi mine råd til flere etter de kommentarene jeg fikk sist. greier meg fint selv,men greit å få litt innputt fra andre i samme situasjon. håper dere har d bra! lykke til videre alle sammen som fortjener det!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hei, så grusomt at du har opplved å bli tråkket ned på her. Kan jeg spørre om hvilken tråd det omhandlet? Er HELT enig med deg i at det er mange som er SVÆRT frekke og skjuler seg bak anonym-navnet, og det syns jeg er veldig dumt. Heldigvis har jeg ikke opplevd mye av det selv, men jeg har desverre sett at mange andre har gjort det. Ville bare ønske deg lykke til videre!! Dumt at dette koselige med å få barn skal svertes av folk som liker å hakke ned på andre! Ha en fin dag da:-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Dette var sterke ord. Jeg vet ikke hvilke kommentarer du fikk sist, så det vil jeg ikke blande meg i. Men jeg er selv blant dem som ofte signerer med anonym, og det er ikke fordi jeg er pinglete, men fordi jeg foreløpig ønsker å være diskret om mitt sterke ønske om å få barn. For at jeg skal kunne skrive det jeg tenker uten å tenke på at noen jeg kjenner kan skjønne hvem jeg er, venter jeg derfor med å signere. Når det gjelder frekke kommentarer, må jeg si meg enig i at det kommer mange slike rundtomkring. Jeg tror det er best å bare heve seg over det, og heller glede seg over de hyggelige og nyttige kommentarene fra andre. Oppfordring til alle: Selvom du signerer anonym, sørg for at du kan stå for alt du skriver, og ikke vær frekk og skap dårlig stemning for så å skjule deg bak anonymmerket. Det er mye hyggeligere for alle om vi kan ha en støttende og god stemning her på forumet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Synes ikke det er nødvendig å være stygg med folk, men alle har også forskjellige meininger og synspunkter; dette er tross alt et debatt forum. Hvilken debatt snakker du om HI? Jeg har brent av til en person her inne, og det var hun som lurte samboeren sin til å bli gravid fordi hun visste han ikke var klar for barn enda.. FY FAEN hun må slite noe jævlig. Hadde mi venninne gjort noe sånt mot typen, så hadde jeg aldri mer snakka med henne. Dette er noe av det styggeste man kan gjøre mot et menneske...
sk Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 hva er best? heter tråden, jeg føler meg skikkeli dum av de kommentarene som jeg fikk. skjønner selvfølgeli de som vil være "snille" anonyme, men å slenge dritt å være frekk å være anonym er ikke kjekt.. men mulig jeg er over hysterisk men syns d var mye mer koselig forrige gang jeg var aktiv her inne.
Mamsita Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg syns det er trist at du har opplevd det slik! Jeg ser i flere tråder at noen (oftest anonyme) velger å være kjipe og slenge dritt. Jeg skjønner godt at noen vil være anonyme, spesielt når de skal være veldig personlige, men jeg ser ikke noen grunn til at man skal gjemme seg bak å være anonym for å slenge dritt. Jeg syns anonym kritikk burde bli rydda, iallefall ikke bli tatt seriøst! Jeg syns det er kjempeinteressant å lese trådene på relevante og mer perifere tema, men syns det er så kjipt når noen velger å bitche. Nesten slik at jeg føler at noen bare er ute for å forsure andres dag, bare fordi de er så overbevisst om at de selv har sett lyset. Håper du likevel velger å være inne på forum, og hever deg over dritt som ingen tør å stå for!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Herregud så barnslig du er. Om man er anonym eller ikke spiller ingen rolle, og når du spørr så teite spørsmål så får du svar som fortjent.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Anonym 11:33 : Nå får du gi deg! Det er jo åpenbart du som er barnslig her. Du kan jo ikke engang skrive korrekt. Det her blir helt håpløst, vil bare si at jeg er overrasket over hvordan folk tør å oppføre seg når de har navnet "anonym" å gjemme seg bak. Hårreisende!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Hva har rettskriving med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Det hun sier er at det er sånne som deg som ødelegge forumet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå