Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 hei. jeg har lest litt rundt på innleggene her på siden,mn tror de er litt gamle. det jeg har lest er at noen faktisk har blitt gravid 1 dag etter mens. for sædcellene kan jo leve oppte 6 dager,etter det legene og gynekologene sier. og da er det jo også mulig å bli gravid 3 dager etter mens? har også hørt fra en gynekolog at kvinner kan ha eggløsning under mens,og at det da derfor ikke er sikkert at du ikke blir gravid. at kvinner kan ha eggløsning uavhengig av det de sier er mest "vanlig". Har ei venninne, og hun har ei venninne som ble gravid under mens. jeg hadde samleie 1 dag etter mens. så da er vel sjangsen der?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Har du ubeskyttet sex (når som helst) kan du bli gravid - JA! Orgasme kan også trigge eggløsning, så det er umulig å vite "når" man kan bli gravid, og JA du KAN bli gravid hele syklusen (i teorien). Men de aller fleste har eggløsning en gang pr mnd, ca 14 dager etter første dag av siste mens.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 okei. hørt om non som har blitt befruktet fra første dag etter mens utover de neste dagene...hm
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg ble befruktet dagen før jeg skulle ha mensen. har man ubeskyttet sex kan man bli gravid. så enkelt.
Gjest -<<- Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, du kan ha blitt gravid. Men dersom du har en normalsyklus på ca 28 dager og ikke lenger enn syv dagers blødning, og dessuten ikke har hatt sex med Supermann (sædceller kan leve opp til 6-7 dager, men de flestes gjør det ikke), er det lite trolig. Men altså mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 men fikk du mensen da? eller fikk du den ikke?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 mange spekulasjoner på dette. noen har den erfaringen,og noen den.. så lurer jo på hva som kan skje meg da..
Frk Marge Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 det er vel ingen her inne som kan si med sikkerhet om du har blitt gravis... det vi kan si er at det er mulighet for at du kan ha blitt det... ellers må du nok bare gjøre som resten av oss: vente og se....
Frk Marge Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 *kremt* gravid skulle det være... lol hvorfor er det ingen mulighet til å rette egne innlegg her inne?
ønskerbaby88 Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 hehe! nei altså, mente ikke om dere kunne si om jg er gravid ell ikke. men og slike TILFELLER kan være tilfelle. og om non kanskje har erfart noe selv? bare lurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå