Snurrepippen Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har to flotte gutter på 5 og 1 1/2 år. og jeg hadde egentlig ikke tenkt meg flere.. Men etter en ganske dramatisk blødning som legen mente KANSKJE kan ha vært en SA har dette kværnet rundt i hodet mitt.. Og siden grunnen til at denne SA/blødningen oppsto var at jeg tok ut spiralen, så bruker jeg for tiden ikke noen prevensjon. Mannen min vil VELDIG GJERNE ha en til, og jeg har tødd betraktelig opp, men er ikke 100% sikker. Det hadde vært så kjekt om det bare skjedde av seg selv, så en slapp å BESTEMME seg for det ;-) Så, hvordan er det å ha tre kontra det å ha to? Hva måtte dere endre på da nr tre kom?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har ikke tre og burde sånn sett ikke svare, men jeg snakket nylig med en venninne som har tre små, og hun sa følgende: 1 er 1 og 2 er 10, den tredje tørker du bare støv av
3småtroll♥ Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har tre- en jente som fyller 6 i desember, en jente som blir 5 i januar og en gutt på 5 og en halv mnd. Siden jeg fikk de to første så tett var nok det det tøffeste for oss;) Siden lillemann kom i mai har det gått veldig fint i forhold til sjalusi og slike ting. Mannen min jobber sjift så jeg er "alenemamma" annen hver uke, men det går veldig fint! De fem første ukene var nok det tøffeste med masse amming og nytt med baby i hus igjen, men nå som vi har fått inn litt rutiner går det så bra atte;) Det går i ett hele dagen, men barna er jo i så forskjellige stadier av sitt liv at det blir jo mye forskjellig å følge opp og det er bare gøy! Her var 1. og 3. planlagt. Nr 2 kom som et sjokk, men kunne ikke tenkt meg et liv uten noen av dem! Og de har veldig glede av hverandre alle tre;) Der har du litt om meg og mine tre- blir jo ikke det samme for noen, men det går veldig fint med tre små skatter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå