Gå til innhold

Kjappe fotoknudsen!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle være tidlig ute med julekortene i år, sånn at jeg ikke skulle kunne skylde på produsent for å ikke få dem ut i tide, så jeg bestilte julekort søndags formiddag, fra fotoknudsen.no (de hadde i tillegg -25% rabatt på julekort nå). Allerede i går kom de i posten!! Ikke noe å si på effektiviteten i alle fall, og kvaliteten var også tilfredsstillende (med untak av mappekortene som var en liten skuffelse, mest fordi jeg hadde isforstått hvordan de så ut, men det er jo en annen sak).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...