BAMA Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har ei venninne som driver kafe. Jeg satt og tenkte på at kanskje en "forretningside" for henne kunne vært å ha quiz for mammaer på dagtid en fast dag i uka.. Før jeg lanserer ideen for henne, tenkte jeg å lufte tanken her - noen som synes noe??? :-)
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 En god idè, men kanskje litt vanskelig å gjennomføre da disse småttisene er litt uforutsigbare både på gråting, mating, bleie.... Så det kan bli litt vanskelig å få med seg alle spm til quizmaster. Men kanskje som en skriftlig utgave??
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Det hadde jeg blitt med på om det fantes her!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Tror det blir litt vanskelig å gjennomføre.. På våre barseltreff (vi treffes annenhver uke, hjemme hos hverandre), er vi veldig glade for at vi er nettopp hjemme hos hverandre. De små er så uforutsigbare, og å få gjennomført en type "quiz" i plenum med masse småttiser tror jeg blir en selsom affære... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå