Gå til innhold

noen som har 1 minutt til overs??plis?------------------------>

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle dere! jeg lurte på om noen av dere har blitt gravide trass i at mannen har dårlig sæd-kvalitet???? jeg har prøvd og bli gravid i 2,5 år uten hell, og lurer derfor på om andre har vært heldigere?? hvis JA, Gjorde dere noe spesielt i forhold til det?? spiste noe??? vitamin-tilskudd?? i det hele tatt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, me hadde ikkje det problemet, problemet låg hjå meg... men akupunktøren min, som "fiksa" litt på syklusen min sa at akupunktur kan hjelpe på dårleg sædkvalitet. Kunne få litt meire "futt" i sakene visst nok. Verdt å prøve??? Lukke til i alle fall!!!!!

Skrevet

Vi strevde og med nr 1. Det ble påvist dårlig kvalitet hos mannen min, husker ikke hvor dårlig. Han brukte noen naturprodukter som skulle øke kvaliteten. Men husker dessverre ikke hva de hette. Spør hos en helsekost forhandler. Tror jeg fikk dem anbefalt av en homeopat. Ble gravid da vi hadde skrinlagt prøverør og sendt søknad om adopsjon......Da tenkte vi ikke på det å bli gravid.

Skrevet

heihei

jeg og min mann har prøvd i 6 år å få barn, jeg har pcos og han vældig dårlig sædkvalitet, jeg var overvektig å fikk en slankeoperasjon, noe som gjorde at jeg fikk eggløsning hver mnd i stede får hver 4 mnd.

mannen min sluttet å røyke, spiste sunnere, han var normalvektig men ble anbefalt å spise sunnere, 6 mnd etter min operasjon ble vi gravid å vi skjønnte d ikke, vi skjønner d vel fortsatt ikke og jeg er nå i uke 31, så du ser vi skulle egentli ta prøverør, men det umulige er ikke umulig.

lykke til.

Skrevet

Zink og selen er bra for sædkvaliteten..

Skrevet

Hei. Vi var til sjekk for snart 8 år siden da vi hadde forsøkt lenge på å få barn. Det viste seg at han hadde dårlig sædkvalitet og jeg hadde ikke eggeløsning. Svaret vi fikk på sædkvaliteten var at det kunne bare ha noe med situasjonene å gjøre. Den trengte ikke være dårlig så lenge det bare ble tatt en prøve. Det endte med at jeg gikk på pergotime (hjelp til eggeløsning) Vi ble da foreldre til tvillinger med denne hjelpen. De blir 7 år nå i januar. Nå har vi blitt gravide på natur metoden uten hjelp og venter da nr 3 i januar.

Gleder oss masse.

Ønsker dere masse lykke til videre. Vet hvordan det er å prøve og prøve.

Skrevet

dytt, håper flere kan svare meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...