Gå til innhold

Føle seg bra tråden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi samle noen tips så vi single mødrene kan hjelpe hverandre?

Vi kan dele hva som er velvære for oss, å hva som gjør at vi føler oss bra og attraktiv.

Bare jeg går med matchende undertøy så føler jeg meg bra! Derfor skal jeg legge bort alt gammelt å ikke matchende undertøy.

Har jeg tid i dusjen så barberer jeg leggene. Selv om jeg ikke skal noen steder så gir det meg en god følelse.

Solarium.Tar sol 1 dag i uka for å ikke bli liiiikbleik.

Tenner lys hver eneste kveld. Når barna har sovnet å huset er ryddig å fint etter en lang da, ja da er det godt å tenne lys over alt. Koz :)

Å smøre inn hele kroppen med bodylotion etter en dusj gjør at jeg føler meg skikkelig ren å lekker tihi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, super tråd=)

Ta et deilig varmt fotbad, skrubb føttene skikkelig og smør de inn med fotkrem. Etter på tar man på tøfler=)

Plei neglene dine! Neglene blir alltid stygge og tørre når det blir kaldt ute.. Lunkent vann med litt olje og sitron oppi. Kaller det negl-bad jeg. Hold de der i ti minutter så tar du på håndkrem.

Ellers pleier jeg å fyre i peisen, lage meg en kopp te og heller lese en god bok istedenfor å se på tv. Gjerne mens jeg har ansiktsmaske på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...