Gå til innhold

trenger hastehjelp.---------------------------->

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle dere! jeg lurte på om noen av dere har blitt gravide trass i at mannen har dårlig sæd-kvalitet???? jeg har prøvd og bli gravid i 2,5 år uten hell, og lurer derfor på om andre har vært heldigere?? hvis JA, Gjorde dere noe spesielt i forhold til det?? spiste noe??? vitamin-tilskudd?? i det hele tatt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte sink tabletter på Helsekost forretning og måneden etter satt spiren=:-) Hadde også prøvd i over to år..

Skrevet

Jeg satte bare mannen på sink, og perioden etter, ble jeg gravid:-)

Skrevet

tuller dere damer?? så lite som skulle til, gjett om veronica er på apoteket om 5 minutter da, hehe, eller helsekosten..... gratulerer med svangerskapet hvertfall :) og TAKK for svar. :=)

Skrevet

Samboern min hadde det... Spiren satt etter 13-14 mnd, for da begynte jeg på pergo.. Og alt var helt bra med meg... Veit ikke om det var tilfeldig, eller om det var pergon...

Lykke til!!

Skrevet

Vi prøvde ikke akkuratt, men vi ville ha barn..Hadde sex i 2 år uten prevensjon, vi ble ikke gravide..Bestemte oss for og legge babygreiene litt på hylla, skulle til legen og få meg prevensjon og vips var jeg gravid ! :)

Skrevet

såååååååååååå heldig du er, men er det ikke stort sett sånn at vil du veldig noe, får du det IKKE, men tenker man ikke så mye på det så skjer det, typisk, håper det skjer med meg også :) lykke til på ferden da :) jeg unner deg det sååå veeeeldig.

Skrevet

*dytt* er så nyskerrig, og håååper noen fler kan svare meg. :=)

Skrevet

Bytta ut gubben, ble gravid på pilla...

Skrevet

ok, fint for deg da, jeg blir bare litt irritert,jeg ønsker seriøse svar på om noen har vært i samme situasjon som meg, for jeg bytter ikke ut samboeren min for ALT i verden så......

Skrevet

Jeg sluttet å drikke Pepsi Max.

Tror jeg hadde noen tap på grunn av mitt store forbruk - ut fra hvordan hver månde før blinken var en et eneste stort hormonh......

Bare en teori..... ned med koffeinforbruket. - Seriøst

Skrevet

Og så drakk jeg mye sånn slimløsende hostesaft....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...